google analytic

Nuffnang

Monday, March 7, 2011

3 for 2!

Last saturday, beli buku baru di MPH Midvalley. Ada sales.


Buku budak-budak tu, beli 3 tapi bayar dengan harga 2 buku yang paling tinggi nilainya. So, buku yang termurah considered free. 
Buku Beep, Vroom, Zoom for my dearest Zizou at RM4.99
Buku Toys for my dearest Zara and newbaby of Tasha at RM8.99 each
Buku Conversation with Mahathir Mohamad for the parents at RM79.90. Sebenarnya boleh dapat 20% discount, tapi untuk MPH member ja. Huhu.. unfortunately, I am not.

  some few pictures from the book Beep, Vroom, Zoom. Basically, buku ni pasal names of transportation ja. Dah si Zizou tamau buku lain.. layan kan ja la.. 


Buku yang aku beli untuk si Zara dan cousinnya ni memang sesuai untuk budak-budak yang baru mengenal buku. Ada gambar budak-budak (bole di"relate"kan dengan budak-budak), gambar pun besar, ayat pun simple ja.  Pastu boleh dibuka lipatannya.
Yang ni paling best. Ada cermin. Jadi si Zara memang suka tengok muka dia guna cermin tu.


Buku Conversation with Mahathir ni basically berkenaan opinion si journalist dari US, Tom Plate yang pernah buat buku pasal Lee Kuan Yew. Setakat yang aku baca, ada beberapa opinion (termasuk dari orang lain yang pernah affected oleh cara pemerintahan Dr. M). Ada yang suka, dan banyak juga yang object. Mau komen banyak pun tidak guna. Belum baca habis. What matter is "Nobody is perfect". Belajar dari kesilapan.

No comments:

Post a Comment

Feel free to comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...