google analytic

Nuffnang

Tuesday, March 1, 2011

Pasang powerchain pula

Today is my month 3 braces appointment. Aku baru balik dari dentist clinic ni.

Archwire aku kena tukar kepada yang lebih tebal. Aku sedang menunggu kedatangan rasa ngilu pada gigi aku, sama macam yang mula-muka aku rasa time aku start pakai braces dulu.

Sekarang belum sakit lagi. Bila maghrib menjelma, baru aku akan decide mau dinner apa. Harap-harap la tidak sakit.

Dentist aku pakaikan powerchain ke gigi kanan sebelah atas untuk memusingkan kedudukan gigi tu supaya align dengan gigi yang lain. Powerchain tu dipasang dari sebelah dalam dan transparent color.

Good news, aku tidak perlu pakai rubberband tu lagi. Rehat dulu. Bagusla.. boring bah pakai tu rubberband.. mau bercakap susah, mau makan pun susah.. mau pasang pun kena ada skill.

Yay!!!

p/s: No pic available.

No comments:

Post a Comment

Feel free to comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...