google analytic

Nuffnang

Tuesday, May 24, 2011

Signed Up with Unifi

Hari ahad tu, jenjalan ke Jusco depan rumah, saja-saja shopping for groceries yang semakin berkurangan.

Kebetulan ada promosi Unifi. Ada sorang minah promoter berbahasa cina dengan aku dengan disulami sedikit bahasa Inggeris yang aku faham "free installation"..
Selepas dia terlihat aku yang tersenyum sambil memandang Abang Edi yang juga tersenyum, dia jadi kaget.
Aku just cakap "Nevermind, I get that a lot.. ni promosi pasal apa?"

Jadi dia pun terangkan sekarang ada promosi Unifi. Free installation which includes RM200 Installation fee and RM800 for devices (wireless phone, Hypptv box, wireless modem, fibre optic modem).
Tapi installation akan dibuat dalam masa 2 bulan saja lagi.

Aku dan Abang Edi berminat.
Tapi aku cakap, installation tu anjak 6 bulan lagi.
Kalau technician datang dalam masa 2 bulan lagi pun, macam tiada guna.


Kerana aku ada plan besar. Yang menggerunkan aku. Yang memakan jiwa aku. Yang mengganggu tidur aku. Dan pastinya, akan melubang-besarkan poket aku.


Semoga Allah memberikan aku ketenangan. Semoga urusan kami dipermudahkan. Amin.

Jadinya, aku pun signed up. Dapat la memopad bermagnet percuma dari TM. Dan memopad itu sekarang sudah aku 'lekatkan' ke peti ais bertuah kami.

p/s: HyppTV tu ada ManUtd TV. Mesti la Abang Edi suka.

No comments:

Post a Comment

Feel free to comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...