google analytic

Nuffnang

Wednesday, May 25, 2011

Viva forever

Aku masih dalam mood semester break.
Semester akan datang buka pada bulan September.
Tapi oleh kerana aku budak master mix mode iaitu half course half thesis, aku tidak boleh ada mood sebegitu.
Time-time macam ni, aku mesti sudah mula berthesis.
Kalau aku budak full course, aku boleh bersuka loka.
Lebih bagus kalau boleh jadi surirumah berjaya. Kalau lebih rajin, belajar menjahit atau memasak. Untung-untung kalau ada bakat, boleh ambil upah menjahit dan memasak.
Atau kalau berbakat dalam berniaga, boleh jadi sales person untuk company Abang Edi, untung-untung dapat komisyen.
Kalau duit berkoyan-koyan sampai tidak tau mau buat apa, pergi cuti-cuti.
Atau kalau tiada perancangan langsung, boleh buat bodo sehabis baik.

Aku perlu bangkit.
Sudah lama rehat.
Jadi hari ni aku pergi UKM, tengok budak master viva.
Nasib baik pergi, boleh la aku dapat idea serba sedikit untuk tesis aku nanti.
Dan lebih seronok, dapat jumpa kawan-kawan yang sudah lama tidak jumpa.

Sesi Viva yang telah di 'live streaming' kan ke Dewan Multimedia.

No comments:

Post a Comment

Feel free to comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...