google analytic

Nuffnang

Friday, August 28, 2009

Selamat Ulang Tahun Ayang

Ulang tahun abang edi kesayangan hampir tiba.

Aku ada angan2 untuk bawa abang edi buka puasa di hotel.. cadangnya di Putrajaya Shang-Ri La.. dekat ja dengan rumah... makan sana pun memang sedap.. siap ada kambing panggang lagi... nyum nyum... tapi abang edi kurang berkenan sebab

1. bayar mahal2 tapi bukan mau melantak sangat pun - membazir ja.. tidak silap buffet adalah pada kadar RM83++ per adult

2. amat tidak sesuai untuk bawa zizou - dikhuatiri akan mengganggu jemaah buka puasa yang lain... anakku itu akan berkeliaran dan mungkin akan buat bising.. (susah mau duduk diam).. kalau mau ditinggalkan (minta ehsan orang lain jaga - siapa orang lain itu belum ditentukan), kesian la pula.. mummy daddynya makan sedap2.. anak pula makan biasa2...

sudahnya.. angan2 hanya tinggal angan2... besday boy yang tidak setuju (sudah tua pun boy lagi ka? hehehe).. walaupun ongkosnya semua ditanggung di bahu jemala patik..

permintaan abang edi hanya satu - nak baju kerja baru.. itu je? huhuhuhuh... lepas tu dia ada cakap mau beli shaver baru.. automatic shaver to be exact.. kerana boring mau guna shaver pakai buang... jadi aku menawarkan untuk bagi shaver tu juga sebagai besday gift - kira pakej la kunun..

pastu... utk bagi meriah sikit.. aku ingatkan mau buat surprise.. tempah kek yang ada logo ManU.. dek kerana terlewat untuk memaklumkan kepada tukang buat kek - tidak sempat la pula.. walaupun aku tau abang edi kureng dengan kek2 ni semua... sebenarnya, aku mau ada kek, sebab mau kasi suka si zizou ja.. kunun besday kek daddy.. tapi si zizou yang akan menyanyi dan meniup candle...

setelah difikir2, aku rasa the best gift is - pegi melawat dan menderma kepada anak yatim... lama sudah overdue tu.. mau bayar nazar.. dan abang edi pun setuju.. bila mau pegi? tidak sure lagi...

aku rasa zizou pun akan gembira... he likes to be surrounded with kids...

Selamat Ulang Tahun Ayang...
Semoga murah rezeki.. semoga perkahwinan kita bahagia.. semoga kita beroleh anak soleh/solehah.. semoga kasih sayang kita berkekalan hingga ke liang lahad... semoga bisnesmu bertambah maju...semoga sihat sejahtera...

dua orang kesayangan

No comments:

Post a Comment

Feel free to comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...