google analytic

Nuffnang

Thursday, August 21, 2008

Tag diri sendiri

Aku tag diri aku sendiri… dari blog kawan kepada kawan aku..(tengah boring nih.. cari aktiviti yang berguna)


 

1. kali pertama naik kapal terbang
Hmm..susah aku mau jawab ni.. mama aku cakap time aku baby lagi sudah naik kapal terbang (Labuan to KK ja).. tapi first flight experience yang aku ingat sebagai seorang kanak-kanak yang berakal dan mumaiz ialah time aku and my sister kena naik MAS dari Labuan to KK sebagai Young Passenger Travelling Alone (YPTA)..best jugak.. nanti Zizou besar sikit pun aku mau 'pos' saja dia ke Labuan guna YPTA ni jugak…ehehe..

2. kali pertama ke oversea
Hehehe.. oversea tahap kecil2an ja.. Went to Brunei lepas SPM.. melawat keluarga sebelah bapa di sana..

3. Kali pertama duduk berjauhan dengan keluarga
Aku disuruh masuk sekolah asrama time form 1.. aku ingat syok la masuk asrama ni.. cheh.. rupanya tidak.. akhirnya, sampai sekarang aku tinggal jauh dengan family.. dari Form 1 sampai umur aku 28 ni.. sepanjang 15 tahun ni (28 – 13), aku tinggal di rumah parents aku kalau ada cuti sekolah + cuti semester (time study dulu2), cuti raya…

4. Ingin melancong ke
Aku sudah ada list – Bali, Phuket (again), Bangkok (again), Gold Coast, New York, Europe tour..


5. Favourite accessories
Cincin aku 3 serangkai, jam tangan, pearl necklace yang murah..

6. 4 Perkataan yg selalu disebut
Empat? Banyak juga..


7. Kalo ada duit *juta...juta...juta*

Bagi parents, hantar pi umrah dan haji

Bagi family members – sebagai hadiah

Beli rumah dan tanah banyak2

Melabur

Melancong

Buka fund untuk anak

8. Siapakah yg akan di tag

Tiada sapa.. aku pun tag sendiri2.. kalau ada sesapa yg mau tag sendiri2 juga, dialu-alukan..

No comments:

Post a Comment

Feel free to comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...