google analytic

Nuffnang

Tuesday, January 20, 2009

Statement bernilai RM1 JUTA JUTA JUTA TRILION ZIMBABWE

Hari ni aku dengar statement yang menggembirakan – "I don't have any intention to retain all of you for long" – yezza! Ada harapan!

As opposed to yesterday, aku dengar statement yang paling menyedihkan, demotivating, buat aku menyampah – "Takat buat ****** ni, clerk pun boleh" – oo ok mister... to come out with the design and the template was nothing le yer? Hmm... ok...

Jadi, what should i feel? Aku ada ke tade ke...sama je... setakat memenuhkan post... ada pun takpe, kalau tade pun takpe... bukan ada value-add pun... tapi, kenapa post clerk tu tak ramai yer? Dan kenapa di sini, aku kena mengadap clerk pulak yer? Macam dorang la pula berkuasa... hmm...

It's time for the ultimate action!!! Yieha... (sebut Yieha tu macam koboi baru dapat kuda curi, excitednya aku)... 2004 to 2009... kalau ada anak, suda bole hantar tadika dah tu.. hehehe...

No comments:

Post a Comment

Feel free to comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...