google analytic

Nuffnang

Monday, February 2, 2009

25 random things..

1. My genetic says i can only be keding or tembam.. nothing in between.. susah ooo..

2. I love trying out new food. Dan aku boring dengan orang yang tidak pandai mau try something new.

3. I am a morning person. Petang2 memang aku kepenatan sudah.

4. I laugh out loud... not the ayu2 one...

5. I smile secretly when I see someone smaller than me. ;P

6. I love reading. But I don't have the time to read thick novel. So, aku baca magazine dan newspaper ja.

7. I love reading recipes. Tapi tidak semestinya aku masak.

8. I think I have a nice voice. Therefore, I like to flaunt it. heh.

9. Aku rasa disgusted bila ada orang cakap macam ni "Eh.. si nadia tu obssesed sama anaknya.."... wth, bukan semua ibu yang normal supposed to be like that ka?

10. Aku ada kebolehan berleter tanpa henti. Mangsanya, adik-adik aku. (nda aku enjoy berleter ni aa..ngalih..siapa suruh nda pandai kan mendangar)

11. I hate dangdut yg getek. Aku rasa itu adalah salah satu daripada sexual harassment.

12. Aku selalu terfikir mau tukar kereta, tapi tidak mau mencipta hutang baru.

13. I hate it when my husband puji2 orang lain masak lagi nyaman dari aku.

14. Aku hanya pilih emas kuning dan mutiara as jewelleries.

15. I don't like to eat jajan.

16. Aku suka muzik yg mendayu2 tapi bukan yang meleleh2.. hmm.. buli difahami ka tu aa?

17. Aku selalu terfikir mau tukar keluar ke jabatan lain. Well, aku kan pegawai gunasama.

18. Seumur hidup aku, aku hanya pernah 2 kali ja rasanya beli original album. Lain2 tu, aku pinjam dari urang, beli yg ciplak, atau download ja dari internet.

19. Aku tidak kasi hias kereta aku. Pasal aku paranoid takut driver lain fikir aku ni adalah seorang career mom who is driving second car only to go and fro from office = good target untuk dibuli!

20. Aku suka cerita biografi macam cerita Forrest Gump dan Erin Brockovich. Looking forward to watch Benjamin Button. (Walaupun aku tau cerita tu tipu).

21. Aku sedang menyingkirkan perangai buruk aku pasal aku takut anak aku tiru. huhuhuuh..

22. Aku mau belajar menjahit baju kurung dan menyulam beads/sequins. But, where got time?

23. Aku percaya kalau aku tidak byk songeh, maka semuanya akan jadi lancar.

24. Aku suka beli baju warna pink dan merah. Sampai adik aku kata "Ko teda baju warna lain ka?"

25. Aku suka makan - otak2, belut, salmon, kambing, ikan belais (di labuan ja ada ikan belais ni..huhuh). Nyum nyum...

No comments:

Post a Comment

Feel free to comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...