google analytic

Nuffnang

Wednesday, May 13, 2009

Bought a two doors

Ini adalah perbualan husband aku ngan 2 orang membernya yang tengah lunch sesama.
Abang edi: Syam, aku beli two doors semalam
Syam: Huh, ko beli sport car apa?
(Sorang lagi member nama Kamal pun mendengar dengan penuh minat)
Abang edi: Aku bukan beli sport car la, beli fridge baru 2 pintu..
Syam: Ler...

Abang edi bgtau aku cerita ni sambil gelak2 kerana berjaya mengenakan kawan2nya.
“Cheh, bertuah le I nak beli kereta 2 pintu time2 macam ni. You pun sama, beli fridge pun kecoh”... kataku.. huhuuhuh...

Peti sejuk baru tu dah sampai rumah semalam.. aku memandangnya dengan penuh minat dan puas hati. Beli cash dekat kedai letrik dekat rumah.
Toshiba, 390 Liter. Boleh la.. besar sangat pun buat apa. Rumah kecik ja.
Tinggi plak tu. Hahaha.. amat tak sesuai untuk aku anak beranak yang comel2 semua ni.
Bagus la pun.. tade la si Zizou senang nak mencapai fridge magnet dan Sales Report abang edi yang tersusun rapi di pintu fridge tu.

Aku dapat membayangkan storage liner ku akan tersusun rapi dalam ruangan freezer tu.
Petang ni baru aku mau menjalankan operasi pemindahan barang2.

Peti sejuk 1 pintu yang lama tu tidak akan ku lupa jasanya. Walaupun sekali sekala nak kena defrost (pernah sekali tu habis terdefrost aiskrim coklat dan mengeluarkan bau yang memualkan).. aku akan kenang jasamu. Baru 4 tahun berkhidmat.. huhuhu.. beli before kawin lagi (kunun nak kumpul harta)...

Lepas ni nak beli apa lagi? A new house maybe? Hehehe... insyaAllah.

No comments:

Post a Comment

Feel free to comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...