google analytic

Nuffnang

Tuesday, February 8, 2011

After the mid sem break blues

Cuti sudah habis. Last week adalah mid-sem break. Sepatutnya, lepas mid semester break itu, ada exam untuk subject Project Management.

Apakah? Bilakah? Susahkah? (Masa sebenar dan format tidak dimaklumkan)

Lecturer yang ajar ialah seorang Profesor. Aku gelarkan beliau sebagai Prof Tengku. Sebab nama ic beliau memang ada gelaran Tengku tu. Best betul sebut nama prof tu. Prof Dr. Tengku.. huish... berderet title.

Aku harap, prof sorang ni adalah seorang yang lenient. Tapi dalam kelas, Prof Tengku tu nampak cam ok ja.

Satu lagi subjek yang aku ambil, DSS (Decision Support System) tiada mid term exam pula. Tapi ada projek mega. Yang tu pun Prof yang ajar merangkap Dekan fakulti. Projek yang kena suruh buat pun bukan alang-alang. Setakat ni, beliau bagi assignment pun bukan cikai-cikai. Gila panjang report kena karang. Lepas tu, suka hati ja main pilih siapa yang dia mau suruh present (tiada powerpoint wutsoever, tetiba ja panggil nama). Salah sorang yang bertuah kena suruh present tu, aku la tu.. huhuhuhuhuh..

Huh... bukan alang-alang yang mengajar aku semester ni.

Belajar dengan dorang ni aku jadi inspired. Jauh di sudut hati aku pun mau la juga jadi PhD holder kunun. Kalau tiada title Prof (aku bukan academician), jadi Dr. Nadia pun best juga.

Angan-angan... huhuhuhuhu..

Yang penting, kena excel dulu mid-term exam tu. Kalau mid-term exam pun cam hampes, kirim salam la sama Dr. Nadia tu.

Kuikui..

No comments:

Post a Comment

Feel free to comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...